Δεν αλλάζει κάτι ως προς τον τρόπο που κάνατε ως πολυκατοικία τον διαχωρισμό των ωρών κατανάλωσης, ωστόσο πλέον δεν θα αναγράφεται επάνω στον λογαριασμό η ακριβής ημερομηνία επόμενης καταμέτρησης αλλά επόμενο διάστημα. Για την εξυπηρέτησή σου, μπορείς ως διαχειριστής να ενεργοποιήσεις τις Ειδοποιήσεις της υπηρεσίας Μέτρα Μόνος Σου και να λαμβάνεις στο κινητό σου τηλέφωνο, το διάστημα (5 ημέρες) μέσα στο οποίο θα μπορείς να καταχωρίσεις την ένδειξη του μετρητή σας. Με τον τρόπο αυτό, θα γνωρίζεις την ημερομηνία καταμέτρησης και θα μπορείς να ολοκληρώσεις τον διαχωρισμό των ωρών κατανάλωσης.

Μπορείς εύκολα να ενεργοποιήσεις την δυνατότητα λήψης των εν λόγω ενημερώσεων:

  • είτε μέσω του My Account, από το σχετικό πεδίο Καταχώριση Μέτρησης
  • είτε κάνοντας σχετικό αίτημα μέσω των σημείων εξυπηρέτησης (Τηλεφωνικό κέντρο ή Καταστήματα Εξυπηρέτησης)

Πιο συγκεκριμένα, θα λαμβάνεις πλέον την ειδοποίηση μέσω Viber/SMS την 1η ημέρα ανοίγματος του περιθωρίου καταχώρισης και θα ενημερώνεσαι μέσω αυτού, μέχρι πότε μπορείς να καταχωρίσεις τη μέτρησή σου.

Η καταχώριση της ένδειξης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τρεις τρόπους:

  • Μέσω My account
  • Μέσω MyFysikoAerio App
  • Μέσω των Εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών

Επιλέγοντας έναν από τους ηλεκτρονικούς τρόπους καταχώρισης της μέτρησής σου (Μέσω My account ή Μέσω MyFysikoAerio App):

Στο πεδίο Καταχώριση Μέτρησης, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, καταχωρείς εύκολα και απλά από την οθόνη του κινητού σου, την ένδειξη που αναγράφεται στον μετρητή φυσικού αερίου και πατάς την επιλογή Καταχώριση.

Σε περίπτωση που δεν έχει ήδη λογαριασμό MyAccount, μάθε πώς μπορείς να φτιάξεις εδώ: https://www.fysikoaerioellados.gr/welcome/about-my-account/

Η καταχώριση της ένδειξης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τρεις τρόπους:

  • Μέσω My account
  • Μέσω MyFysikoAerio App
  • Μέσω των Εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών

Επιλέγοντας έναν από τους ηλεκτρονικούς τρόπους καταχώρισης της μέτρησής σου (Μέσω My account ή Μέσω MyFysikoAerio App):

Στο πεδίο Καταχώριση Μέτρησης, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, καταχωρείς εύκολα και απλά από την άνεση του σπιτιού σου, την ένδειξη που αναγράφεται στον μετρητή φυσικού αερίου και πατάς την επιλογή Καταχώριση.

Σε περίπτωση που δεν έχει ήδη λογαριασμό MyAccount, μάθε πώς μπορείς να φτιάξεις εδώ: https://www.fysikoaerioellados.gr/welcome/about-my-account/

Η αλλαγή αυτή έχει προέλθει από τον Διαχειριστή του Δικτύου Φυσικού Αέριου Enaon (πρώην ΕΔΑ Αττικής) και ισχύει για όλες τις παροχές φυσικού αέριου στην Αττική. Ως πάροχός σας είμαστε δίπλα σας με υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά σας. Γι’ αυτό σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Μέτρα Μόνος Σου και να καταχωρείτε την ένδειξη του μετρητή σας σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εύκολα και γρήγορα. Επίσης, ενεργοποιώντας τις Ειδοποιήσεις, σε ενημερώνουμε με Viber/SMS στο κινητό σου τηλέφωνο, για το πότε είναι ανοιχτό το διάστημα αυτό. Μάθε περισσότερα για την υπηρεσία εδώ: https://www.fysikoaerioellados.gr/metra-monos-sou/

Δεν είναι δυνατή η επιλογή συγκεκριμένης ημερομηνίας καταμέτρησης. Ωστόσο, μπορείς να καταχωρίσεις την ένδειξη του μετρητή σου μέσω του Μέτρα Μόνος Σου σε μια από τις 5 διαθέσιμες ημέρες που σου δίνει η υπηρεσία. Επίσης, ενεργοποιώντας τις Ειδοποιήσεις, σε ενημερώνουμε με Viber/SMS στο κινητό σου τηλέφωνο, για το πότε είναι ανοιχτό το διάστημα αυτό. Μάθε περισσότερα για την υπηρεσία εδώ: https://www.fysikoaerioellados.gr/metra-monos-sou/

Η επόμενη επιτόπια καταμέτρηση της παροχής σου θα γίνεται μια από τις ημέρες του χρονικού διαστήματος που θα αναγράφεται στον λογαριασμό σου. Για παράδειγμα, αν στον λογαριασμό αναγράφεται Επόμενη καταμέτρηση: 1 – 15 Νοεμβρίου, η καταμέτρηση θα γίνει σε μια από τις ημέρες που συμπεριλαμβάνονται στο διάστημα αυτό.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε από τον Διαχειριστή του Δικτύου Φυσικού Αέριου Enaon (πρώην ΕΔΑ Αττικής), αλλάζει η πολιτική καταμέτρησης και πλέον θα λαμβάνουμε επόμενο διάστημα καταμέτρησης (15νθήμερο) και όχι επόμενη ημερομηνία καταμέτρησης.

Μπορείς εύκολα να ενεργοποιήσεις την δυνατότητα λήψης των εν λόγω ενημερώσεων:

  • είτε μέσω του My Account, από το σχετικό πεδίο Καταχώριση Μέτρησης
  • είτε κάνοντας σχετικό αίτημα μέσω των σημείων εξυπηρέτησης (Τηλεφωνικό κέντρο ή Καταστήματα Εξυπηρέτησης)

Πιο συγκεκριμένα, θα λαμβάνεις πλέον την ειδοποίηση μέσω Viber/SMS την 1η ημέρα ανοίγματος του περιθωρίου καταχώρισης και θα ενημερώνεσαι μέσω αυτού, μέχρι πότε μπορείς να καταχωρίσεις τη μέτρησή σου.

Λόγω της αλλαγής στην πολιτική καταμέτρησης του διαχειριστή δικτύου ΕΔΑ Αττικής, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία καταμέτρησης αλλά μόνο το διάστημα (15νθήμερο) μέσα στο οποίο θα πραγματοποιηθεί η επόμενη καταμέτρηση. Εμείς προκειμένου να δώσουμε λύση στο ζήτημα αυτό, σας προτείνουμε την υπηρεσία Μέτρα Μόνος Σου, όπου μπορείτε να καταχωρίσετε την ένδειξη του μετρητή σας. Επιπλέον, ενεργοποιώντας τις Ειδοποιήσεις, μπορείτε να λαμβάνετε μήνυμα για το πότε ανοίγει το διάστημα καταχώρισης.


Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
για να σας καλέσουμε.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ
Παρακαλώ επιλέξτε τον σκοπό της επικοινωνίας
Παρακαλώ εισάγετε τουλάχιστον 4 χαρακτήρες
Παρακαλώ εισάγετε τουλάχιστον 4 χαρακτήρες
Παρακαλώ εισάγετε έναν έγκυρο τηλεφωνικό αριθμό
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΤΕ
Παρακαλώ επιλέξτε πότε επιθυμείτε να σας καλέσουμε

Παρακαλώ επιλέξτε μια ημερομηνία

Παρακαλώ επιλέξτε ένα έγκυρο 2ωρο

Τα παραπάνω πεδία είναι υποχρεωτικά

Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-21:00

Το αίτημά σας καταχωρήθηκε!

Ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας


Το αίτημά σας καταχωρήθηκε!

Ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας στις
dd/mm/YY και μεταξύ HH:mm-HH:mm